carian dan capaian

Tuesday 18 December 2012

soal hati lidah xbole bohong

lupe plak nak citer pasal soal hati yang sudah dimiliki.. hewhew~ ok la, dengan bangganye (cewahh) aku petik kat sini name buah hati aku yang sorang neh (memg sorang jek) adalah..... anep!! anep bin bani.. die sorang yang amat3x kelaka n xkesah ape pon.. haa.. kau hade? haha.. bertemu dimukabuku n ku jatuh hati padanya.. aku gn dia bru je nak masuk setaon, this febuary.. 13hb.. sgtla pnyabar orgnye, always make me happy n laugh actually.. (big smile).. aku rase ngam sgt2 gn die.. aku nie kpale hangin cket n byk, die tu jenis cool je.. haha.. tapi3x, he'll always win.. xpe,win2 situation.. stakat nie..hmm,ofcos la bahagia.. lau bole tunjuk kt korang aku tgh snyum lebar nie.. heeeeee [^______^].... alhamdulillah allah bagi aku teman yang sangat memahami.. n if there is no jodoh for us, aku tetap happy sbb pernah ade dia lam idup aku.. we doesn't know what will happen in da future rite? but hope aku gn die tugeder2 sampai bile2x.. insyaallah.. next time aku tnjuk gamba die k.. n kepade anep yang tersayang, thankz coz being my anep for this while.. n i will make u be mine.. amin.. luvluvluv :]

No comments:

Post a Comment