carian dan capaian

Monday 17 December 2012

permulaan yang pertama.. 01

bismillahirrahmanirrahim....


a new blog finally! aku pon tak tahu mane perginye belog aku yang lame.. hehe.. tapi,maybe ini the last one.. aku tak nak berbelog da pasnie kalau yang nie pon hilang gak.. ok2.. jom la kenal2.. name penoh yang ma aku bg is shazila binti shaari.. haha simple but nice.. just call me shela.. cewahh.. n ramai gak orang panggil aku kakngah.. i'm the second child in my family.. (dats why).. hmm.. aku still dalam proses pengajian kat universiti malaysia kelantan.. final year student on product design election.. (betol ke ayat aku neh).. fully kelantanese n i am very PROUD of it.. =) baru 23 tahun n bornday jatuh pada 12 of june.. (jap2,baru ke? hehe) nak tahu tahun lahir tu kira sendiri ye? mase aku taip2 nie,aku kat uitm jaln othman,petaling jaya.. haha for industrial training actually.. da nak masuk 4 bulan i'm here.. so many challenge n works.. (yeke?) ok la.. first entry nie xleh tulis banyak2.. kan? tapi macam da tulis banyak jew.. huhu.. last one, salam kenal from me.. shela shaari.. 

No comments:

Post a Comment