carian dan capaian

Wednesday 26 December 2012

semalam yang rabak

kembali menaip selepas semalam yang cuti.. dan semalam hati ini kembali rabak lagi.. penat menahan isi hati yang dah semacam ini.. rabak dek kekasih yang menyalahkan diri ini..atau aku yang terserius dalam senda yang kau beri.. aku terdiam.. berfikir seolah2 kau tidak menyayangi lagi.. benarkah?  tiba-tiba diri ini dicari,kenape? rindu barangkali.. sekuat mane pun kau menyakiti aku, xpernah aku membenci.. kerna kita paham, perlu ade sedikit rase lain selain manis dalam setiap hubungan.. untuk menyedapkan lagi,mungkin..terdiam lagi.. aku dan kau selalo paham, setiap hari esok adalah hari yang baru untuk kita, new page in our story.. aku salahkan kau,kau pun same, tapi esoknye aku sayang kau, n u love me more.. this is our story, our style, berkekalan perhaps.. dan hari ini mungkin hati boleh rabak lagi, samaada aku atau kau punye turn.. esok ade lagi untuk kita saling menyayangi.. aku suka begini.. kadang2 rabak itu dicari untuk menambahkan kasih sayang di esok hari.. terdiam.. kita bahagia kan sayang? aku sangat suka kau.. and perhaps our story akan berakhir dengan happy ending.. and we live happily together.. ever after.. nanti nak gaduh dgn kau hari2.. luvluvluv.

No comments:

Post a Comment