carian dan capaian

Wednesday 26 December 2012

braided style

tengok2...tanteknye!!!!! korang ade impian x nk rambut camnie? haa..yang rambut panjang tu bole le... rambut pendek? bole gak.. tunggula rambut tu jadi panjang.. hihi.. sekali sekala belai rambut jadi camnie kan best.. terase sangat la cantek kan.. (peduli ape orang kate).. lalalala.. dulu mase kecik2 mak aku ade jugak wat braided nie,tapi yang biase je la.. tu pun da bangge habis beb.. mane tak nye, rase kemas je.. xselekeh cam budak lain.. yela.. mase kecik mak selalu suh simpan rambut panjang, cantek mak cakap.. mase tuh xpeduli pun rambut panjang ke pendek, sebab semua mak yang uruskan... hmm.... ape pon, tengok la dulu pic nie ye... smile :)
 tengok yang nie.. camne nak membuatnye.. cantek sangat2..

 nie ade care2 yang aku copy from internet..try la cube.. kot2 sangkut dgn gaye camnie..
nie pun macam2 jenis hairstyle.. wahh,cun habis la..tambah2 lau rambut tebal.. kan?? aku paling suke yang no 11.. feminin jek.. 

haa..da tengok kn? nanti bile aku jumpe lagi pic braided nie,aku attach lagi k.. but yang bertudung macam aku n korang kat luar sane tu, xsalah nak buat rambut camnie.. kat rumah kan bole buat.. tambah2 lagi untuk suami.. tiap hari sayang taw..haha.. (camne tahu entah) okeh,pesanan untuk semua..kecantikan itu subjektif.. so,hargai lah.. [:

No comments:

Post a Comment