carian dan capaian

Monday 17 December 2012

poning-poning lalat

haa..tengok post punye title.. rase mcm tertanye2 x? actually,aku tengah godam2 belog nie.. aihh.. xreti la.. godam2 satg jadi lain plak.. sape yang reti ekk? bole la tunjuk ajar aku cikit.. tunjuk ajarku sifu! yeay! btw, jelez lak tengok blogger yang da lame terjebak lam dunia belog2 nie, yang da jadi kaya pon ade.. hmm.. alhamdulillah,rezeki dorang.. kan? aku masih belom letak gamba pape lagi kat belog nie.. camne nak jadikan belog kite menarik ekk? assignment baru nie.. huhu.. macam tade keje je kan.. nak tanye la sape2 yang tahu, xsalah law kite belajar kan.. untuk next entry, maybe aku akan citer sal orang2 yang aku sayang n sayang aku.. my family, friends n bf..hehe.. sorry, i got one.. my lovely bf.. so, tunggu taw.. 

No comments:

Post a Comment