carian dan capaian

Monday 17 December 2012

idop mati saye (:

ok, aku da janji nak citer sal my family n so on kan? let me start with my mom n my dad.. my mom name die puan rohana.. sorang suri yang berumahtangga sepenuh mase.. my dad lak (encik shaari) sorang kontraktor yang juga fully time worker.. i call them abah n ma.. aku ade 6 orang adik beradik which is sorang tu anak angkat my mom n jadi adik beradik angkat aku la kan.. hmm.. 2 boys n 4 girls.. first one, my abang, nordin.. da kawen pon.. wife die, kak wani.. cantek taw! second is me.. hehe.. third one is adik laki aku, shime.. still study.. next, adik aku gak (mestilah adik aku) yang pompuan, i call her kakak.. then go nana (adik angkat) n my lovely lil sis, aisyah.. hmm complete satu family.. xla besar sgt.. tapi cukup riuh la bile berkumpul ramai2.. dalam kehidupan aku, family la yang paling penting.. walaupun kami xla rapat macam family lain, tapi this is the best family in da world! kuantiti itu xpenting,yang penting kualiti,rite? we know we have each other.. so, ape yang kami buat, family la yang akan jadi pendorong utama n tempat kami merujuk dan mengadu.. so, this is my strory.. how about yours?? hihi.. 

No comments:

Post a Comment