carian dan capaian

Tuesday 29 January 2013

merajok

assalamualaikum..

satu lagi entry yang akan aku post nie adalah pasal merajuk.. haa, pernah korang mengalami satu situasi di mana korang merajuk dengan pasangan sehingga dalam hati korang berjanji tidak akan ambik port lagi ape yang dia sedang, akan dan dah buat? konon2 xnak ambik peduli dah kat pasangan, lantak la nak jadi ape.. tapi last2 esoknya.. hmm.. mula2 mesej jela sekeping.. pastu mesej lagi.. haa, last2 col.. "takpe.. col nanti janganla bagi muka sangat, jangan layan sangat apa yang dia cakap.. hihi.." pernah x jadi macam nie? dah namanya merajuk, tapi hati tetap rindu kan? mana nak tahan lau merajuk lama2 sampai xbole nak dengar suara pasangan.. pernah terjadi kat aku (banyak kali la jugak), mula2 masa merajuk macam2 set dalam mind, "xnak cari dia la, biar dia rasa khilangan kita la" last2? hohoho.. kalau hati dah sayang, dengar suara pun dah cair tau.. tapi tengok la sebab apa kita merajuk, kalau sebab yang besar, hukum la dia dua tiga hari.. haha.. jahatnye la aku nie.. bila pikir2 balik kan, lawak la kita nie.. pompuan la biasenye macam nie.. kan? hati tengah marah, semua benda nak cakap.. tapi jangan cakap sampai mengguris perasaan pasangan dah la.. actually, kalau kita merajuk, kalau pasangan tu tahu nak pujuk, xdela berpanjangan kan? depend on pasangan la, kita lebih kenal pasangan masing2.. so, lain orang lain cara.. yang penting sabar.. n aku sangat bertuah coz dapat yang sangat sabar seperti dia.. okla, last typo.. merajuk la selagi boleh, tapi jangan sampai merajuk tu mendorong kita ke arah sifat yang dimurkai Allah..




suka dengan lirik lagu nie:
Tuluskah hatimu menyintai aku.. bila aku pernah melakukan salah..
Selamat malam dunia.

No comments:

Post a Comment